RE: [Czuwaj] Media na zjeździe programowym :)

Seascout seascout w go2.pl
Czw, 31 Maj 2007, 17:01:00 CEST

Maciek napisał:
::
::> Ja posiadam taką decyzję, łącznie z zaznaczeniem, że tyczy się
wszystkich
::> mediów.
::> Jest w niej napisane, że "nie będzie możliwości przeprowadzenia relacji
::> sali obrad
::> Zjazdu Programowego."
::> Wiedzę swoją opieram na oficjalnej korespondencji z rzecznikiem prasowym
::> ZHP.
::> Jeśli druh sobie życzy -służę.
::Właśnie, trochę oburzony, rozmawiałem z rzeczniczką naszego Związku. Nie
ma
::żadnych akredytacji na Zjazd, przyjęty zostanie każdy dziennikarz z pełną
::swobodą rozmów z kim będzie chciał i słuchania czego będzie chciał.

Ja też wczoraj po zamieszczeniu informacji przez Szumyka skontaktowałem się
z rzeczniczką pytając jak jest naprawdę. Agnieszka wyjaśniła mi, że nie ma
akredytacji i każdy dziennikarz zostanie wpuszczony na obrady i będzie mógł
gadać i nagrywać co będzie chciał - oprócz transmisji obrad.

Dlatego nie chciałem uwierzyć Szumkowi i dopytywałem Maćka, czy na pewno z
pisma rzeczniczki wynika brak możliwości innego kontaktu dziennikarzy niż
przez biuro prasowe.

W odpowiedzi Maciek przesłał mi korespondencję z rzeczniczką prasową ZHP. I
rzeczywiście, treść listu rzeczniczki nie pozostawia żadnej wątpliwości, że
dziennikarze będą mogli rozmawiać tylko z pracownikami biura prasowego
Zjazdu i z nikim więcej.

Może to wina niefortunnych sformułowań, może nie dość precyzyjnego
wytłumaczenia, może innych rzeczy. Fakt faktem, że Maciek i Szumyk (i
wszelcy odbiorcy pisma rzeczniczki) mogli nabrać przekonania, że zjazd jest
niemalże zamknięty dla dziennikarzy i nie dość, że muszą jechać daleko, to
jeszcze nie będą mogli pogadać z żadnym delegatem.

Szumyka nawet zacząłem podejrzewać o rozsiewanie niesprawdzonych plotek - za
co go publicznie przepraszam. Może wziąłem w obronę niewłaściwą stronę.

Pozdrawiam

Seascout