[Czuwaj] Link sponsorowany

TOGRO.pl togro w togro.pl
Sob, 3 Lis 2007, 20:31:59 CET

Ten temat nie jest przeze mnie jeszcze dokladnie zbadany, ale na stronach
programu Google AdSense (reklamy na stronach internetowych), mozna znalezc
takie teksty:

"Reklamy alternatywne umożliwiają wykorzystanie powierzchni reklamowej w
razie, gdyby firma Google nie mogła dostarczać skierowanych reklam na
stronę. Domyślnie Google wyświetla reklamy organizacji charytatywnych, jeśli
nie są dostępne żadne skierowane reklamy."
https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=21590

Mysle, ze warto by sie bylo zainteresowac tym tematem tak szerzej dla
harcerstwa. Zarowno w ZHP jak i ZHR. Nasze strony moglyby byc czesciej
odwiedzane.

A moze ktos po prostu wie cos wiecej?

Pozdrawiam
___________________
Tomasz Grodzki - togro w togro.pl
TOGRO - Komputery Sieci Internet
Józefów k.Otwocka 05-420, ul. 3 Maja 63 C
tel./faks: +48 22 789-63-54 (9:00 - 17:00)
tel. kom.: +48 602-262-488 (8:00 - 22:00)
GaduGadu: 1469337
Zapraszamy na TOGRO.com.pl
Sklep internetowy: TOGRO.pl

---REKLAMA---
Zewnętrzna obudowa USB 2.0 na dysk twardy - 85 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p104
Głośniki 5.1 do PC i kina domowego - 149 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p1360
Nasze aukcje na Allegro: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=43222