[Czuwaj] Link sponsorowany

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Sob, 3 Lis 2007, 21:27:02 CET

Dnia 03-11-2007, sob o godzinie 20:31 +0100, TOGRO.pl napisał(a):

> Ten temat nie jest przeze mnie jeszcze dokladnie zbadany, ale na stronach
> programu Google AdSense (reklamy na stronach internetowych), mozna znalezc
> takie teksty:
>
> "Reklamy alternatywne umożliwiają wykorzystanie powierzchni reklamowej w
> razie, gdyby firma Google nie mogła dostarczać skierowanych reklam na
> stronę. Domyślnie Google wyświetla reklamy organizacji charytatywnych, jeśli
> nie są dostępne żadne skierowane reklamy."
> https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=21590
>
> Mysle, ze warto by sie bylo zainteresowac tym tematem tak szerzej dla
> [...]

W celu? Oprócz strony 1procent.zhp.pl nie widze żadnych innych stron
którym mogłaby pomóc reklama. No chyba że się mylę i takich stron jest
mnóstwo. Może wyprowadzicie mnie z błędu bo w sumie takie działania
jeśli są potrzebne powinny zostać podjęte.

Pojawienie się tam stron jednostek harcerskich czy hufców uznałbym
jedynie za ciekawostkę.

Pozdrawiam
Daniel Dobrijałowski
orcus