[Czuwaj] Link sponsorowany

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 4 Lis 2007, 20:31:45 CET

04-11-07, TOGRO.pl <togro w togro.pl> napisał(a):

> Pozwole sobie miec odmienne zdanie.
> Zyjemy w czasach, w ktorych nieobecnosc w internecie jest samobojstem. Dla
> ZHP rowniez.
> Jakze czesto slysze pytania: Czy w ogole ZHP to jeszcze w naszej
> miescowosci
> istnieje?

Tomek, ja jeszcze raz. Trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie CO JET CELEM
NASZEJ PROMOCJI? Przez wiele lat promocja w ZHP był na tyle kulawa, że  nie
były sprecyzowane grupy docelowe. A może raczej  były okreslone, ale źle.

Przy produkcie zazwyczaj ostatecznym celem jest zwiększenie sprzedaży. A u
nas?

Dla mnie najwazniejsza grupą docelowa sa obecnie potencjalni członkowie ZHP.
Bo malejemy co roku o wielkość 10 tysięcznego miasteczka :]

Może z gwiazdami jest tak, że nie wazne jak, byleby się o nich mówiło. Jak
Britnej będzie goła na plazy, to i tak dobrze.

Z nami tak nie jest do końca. Więc pokazywanie strony zbudowanej dla
lokalnej wspólnoty szerokiemu odbiorcy jest bezsensowne... A czasami jednak
szkodliwe nawet. O ile np będą tam głównie zdjęcia z ognisk i pląsów :]