[Czuwaj] Link sponsorowany

TOGRO.pl togro w togro.pl
Nie, 4 Lis 2007, 20:43:29 CET

No niestety kolejny raz sie z Toba nie zgadzam. Co widzisz szkodliwego w
promowaniu DOBRYCH, choc lokalnych stron harcerskich? Nawet tych szczepow,
czy druzyn jesli na to zasluguja? Przeciez umowa z Google moze byc tak
skonstruowana, ze ktos wewnatrz organizacji bedzie ocenial, czy strona
spelnia standardy.

Na stronach hufcow czesto sa informacje o bazach obozowych. To sa informacje
przewidziane dla szerokiego grona odbiorcow.

NIe jestem specjalista od promocji, ale na pozycjonowaniu sie znam.
Narzedzie Googla sa nie do przeceniania.
Pozwolmy wiec administratorom stron decydowac o tym, czy chca do takiego
programu przystapic, czy nie. Tym bardziej, ze mozna to zalatwic za darmo.
Teraz mamy sytuacje, w ktorej srodowiska same zaczynaja kombinowac jak tu
swoja strone wypromowac.

Nie mamy w ZHP zadnej promocji sterowanej odgornie. Wiec nic nie stoi na
przeszkodzie, aby zaczac od takich prostych rzeczy. NIe przypuszczam, aby to
wiazalo sie z olbrzymim wysilkiem.

Podaj mi moze konkretne przyklady szkodliwosci takich dzialan. Te "gorsze"
strony przeciez i tak juz sa. I nikt odgornie nad nimi nie panuje. pozwolmy
sie promowac tym dobrym...

Naprawde to jest dla mnie tak oczywiste, ze az brak slow...

Pozdrawiam
___________________
Tomasz Grodzki - togro w togro.pl
TOGRO - Komputery Sieci Internet
Józefów k.Otwocka 05-420, ul. 3 Maja 63 C
tel./faks: +48 22 789-63-54 (9:00 - 17:00)
tel. kom.: +48 602-262-488 (8:00 - 22:00)
GaduGadu: 1469337
Zapraszamy na TOGRO.com.pl
Sklep internetowy: TOGRO.pl

---REKLAMA---
Zewnętrzna obudowa USB 2.0 na dysk twardy - 85 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p104
Głośniki 5.1 do PC i kina domowego - 149 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p1360
Nasze aukcje na Allegro: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=43222