[Czuwaj] Link sponsorowany

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 4 Lis 2007, 21:56:54 CET

04-11-07, TOGRO.pl <togro w togro.pl> napisał(a):

> Podaj mi moze konkretne przyklady szkodliwosci takich dzialan. Te "gorsze"
> strony przeciez i tak juz sa. I nikt odgornie nad nimi nie panuje.
> pozwolmy
> sie promowac tym dobrym...

Płyta CD "Złote harcerskie przeboje wszechczasów " :)

Tomek, napisałem po prostu, że o ile strona nie jest skonstruowana
promocyjnie ("pod osobę z zewnątrz") to jej promowanie jest trochę bez
sensu. Jak za darmo - to jeszcze ok.

O ile nie jest kiszkowata. Jeśli ma strasznie paskudny design to niestety
utrwala stereotyp "harcerze sa oldskulowi" (jak wspomniana płyta).

***
Co do baz się nie wypowiem. To dla mnie (i mojego hufca) temat zupełnie
obcy. Całe szczęście. Pozatym rozróżnijmy promocję harcerstwa od promocji
bazy służącej zarabianiu kasy. To program harcerski nie jest.