[Czuwaj] wykładnia NSH

Sob, 3 Lis 2007, 16:18:52 CET

Zastanawia mnie jedna rzecz. Jak pamiętacie wszyscy, na Zjeździe ZHP 9
września mieliśmy szansę zaobserwować żywe działanie naszego NSH, w
ekspresowym iście tempie. Kiedy Druhna Naczelnik po raz wtóry
zaproponowała do skłądu GK Druha obecnego pełnomocnika ds. różnych Druh
Jan Olgerbrand, chcąc temu przeciwdziałać zorganizował posiedzenie Sądu,
któy wyłożył, że takie postępowanie (powtórne kandydowanie do tej samej
władzy, pomimo nieuzyskania większości) jest niezgodne ze Statutem.

Niezależnie od tego, czy radość czy smutek sprawiłą ta uchwała delegatom,
jestem strasznie ciekaw jej treści i uzasadnienia. Już o protokole z
posiedzenia NSH (musieliby być przecież wszyscy jak rozumiem, bo nie
wyobrażam sobie, że posiedzenie zwołano uniemożliwiając komukolwiek
uczestniczenie nim )nie mówiąc.

Na stronie dokumenty/NSH uchwały takiej nie ma. Czy ktoś jest w jej
posiadaniu, bądź widział ją?

Ryszard Rutkowski