[Czuwaj] Link sponsorowany

TOGRO.pl togro w togro.pl
Nie, 4 Lis 2007, 20:35:46 CET

Robilismy juz kiedys szczegolowa analize stron hufcow Stolecznej.
Sa w tych hufcach strony, ktore absolutnie zasluguja na promowanie.

Zakladam, ze jesli ktos wie jak promowac strone, to wie tez jak ja dobrze
zrobic i utrzymywac.
NIe zakladam, ze ktos z gory bedzie je wszystkie promowal, tylko, ze robic
to beda ludzie, ktorzy sie na tym znaja.
Narzedzie Google bedzie dla nich bardzo pomocne.

Skoro w ten sposob reklamuja sie organizacje charytatywne i inne
stowarzyszenia, to zupelnie nie rozumiem, dlaczego ZHP, czy ZHR ma nie
podjac wysilku, zeby nasze strony tez moglyby byc promowane.

Ja na przyklad dla strony www.haliz.zhp.pl bardzo chetnie bym skorzystal.

Naprawde nie rozumiem postawy: Nie pokazujmy naszych stron, bo bedziemy
musieli sie wstydzic...

Pozdrawiam
___________________
Tomasz Grodzki - togro w togro.pl
TOGRO - Komputery Sieci Internet
Józefów k.Otwocka 05-420, ul. 3 Maja 63 C
tel./faks: +48 22 789-63-54 (9:00 - 17:00)
tel. kom.: +48 602-262-488 (8:00 - 22:00)
GaduGadu: 1469337
Zapraszamy na TOGRO.com.pl
Sklep internetowy: TOGRO.pl

---REKLAMA---
Zewnętrzna obudowa USB 2.0 na dysk twardy - 85 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p104
Głośniki 5.1 do PC i kina domowego - 149 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p1360
Nasze aukcje na Allegro: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=43222