[Czuwaj] Link sponsorowany

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Nie, 4 Lis 2007, 23:45:45 CET

Dnia 04-11-2007, nie o godzinie 20:35 +0100, TOGRO.pl napisał(a):
> Skoro w ten sposob reklamuja sie organizacje charytatywne i inne
> stowarzyszenia, to zupelnie nie rozumiem, dlaczego ZHP, czy ZHR ma nie
> podjac wysilku, zeby nasze strony tez moglyby byc promowane.

Organizacje charytatywne mają na celu dotarcie do jak największej liczby
osób aby w pewien sposób przekazały środki na cel działania tych
organizacji... Ja nie wiedzę żadnego podobieństwa ze stronami ZHP oprócz
jak pisałem 1procent.ZHP.pl

Dodałeś do tego bazy i to jasne - rozumiem że można promować bazy bo
zwyczajnie im więcej ludzi tam przyjmiemy tym taniej możemy zrobić obóz.
Zgadzam się co do stron które służą w pewien sposób napływowi gotówki do
ZHP.

Dnia 04-11-2007, nie o godzinie 20:43 +0100, TOGRO.pl napisał(a):
> Co widzisz szkodliwego w
> promowaniu DOBRYCH, choc lokalnych stron harcerskich? Nawet tych szczepow,
> czy druzyn jesli na to zasluguja? Przeciez umowa z Google moze byc tak
> skonstruowana, ze ktos wewnatrz organizacji bedzie ocenial, czy strona
> spelnia standardy.

Ilu ludzi lata po internecie w poszukiwaniu ładnych stron? Prawie nikt.
Bardzo często ludzie pomijają reklamy ale jednocześnie podświadomie
zapamiętując co w nich było i zwyczajnie widząc skrót ZHP mogą się do niego
źle nastawić. Powiedz co przeciętnego internautę może interesować zbiórka
KSI Hufca ZHP Suwałki? IMO nie ma tam żadnych treści które można reklamować,
bo to serwisy zamknięte dla społeczności.

Jeszcze ktoś przez przypadek kliknie w link i będzie klnął pod nosem że
wykonuje po raz kolejny nadmiarowe ruchy myszką.

Pozdrawiam
Daniel Dobrijałowski
orcus