[Czuwaj] Link sponsorowany

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 5 Lis 2007, 11:46:13 CET

05-11-07, TOGRO.pl <togro w togro.pl> napisał(a):

> Nie, no litosci. Idac Twoim tropem rozumowania zle nastawiamy sie do firm,
> ktore sie reklamuja? DLa mnie nielogiczne.

Tomek. Ja ciągle pisze to samo.

PO CO?

Czy celem jest "pokazanie że harcerstwo jeszcze nie umarło?". Trochę  smutny
ten cel...
Strona firmy jest skonstruowana tak, żeby:

1. Polepszyc twój stosunek do firmy (czytaj: będziesz więcej tam kupował)
2. Zareklamowac konkretne produkty (czytaj: będziesz chciał je kupić).

Grupa docelowa, cel. Jasno i wyraźnie.

Przeciętna strona hufca interesuje przeciętną osobę tak jak mnie interesuje
wewnętrzny Biuletyn Informacyjny  Obrony Cywilnej Polskich Sieci
Elektroenergetycznych*.

I jeszcze jedno. Strona brzydka to strona zła. Tak samo jak zła jest
wizytówka wydrukowana na papierze śniadaniowym. Nawet jak będzie to
wizytówka preydenta. A raczej "szczególnie wtedy".

g00rek

*MSPANC Soo ;)