[Czuwaj] wykładnia NSH

kowlak kowlak w gmail.com
Pon, 5 Lis 2007, 22:41:19 CET

Ryszard Rutkowski pisze:

> Wiesz dobrze, że właśnie o to mi chodzi....

Wszystko wiedzący :) Czesławie czy lex bednarczyk zostało opublikowane?
Idę w sobotę na zjazd jako pełnomocnik i zastanawiam się właśnie jak
zachować się w sytuacji gdy jakiś członek komendy nie zostanie wybrany i
komendant zgłosi go ponownie.

No i drugie pytanie. jeśli już ta nieszczęsna uchwała gdzieś się
znajdzie to kto może ją uchylić. Bo jest oczywistą oczywistością, że
jest bzdurna i nic nie usprawiedliwia NSH, że taką interpretację wydał.

Kowlak