Re: [Czuwaj] wykładnia NSH

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Wto, 6 Lis 2007, 07:37:25 CET

----- Original Message -----
From: "kowlak" <kowlak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, November 05, 2007 10:41 PM
Subject: Re: [Czuwaj] wykładnia NSH

Ryszard Rutkowski pisze:

> Wiesz dobrze, że właśnie o to mi chodzi....

Wszystko wiedzący :) Czesławie czy lex bednarczyk zostało opublikowane?
Idę w sobotę na zjazd jako pełnomocnik i zastanawiam się właśnie jak
zachować się w sytuacji gdy jakiś członek komendy nie zostanie wybrany i
komendant zgłosi go ponownie.

No i drugie pytanie. jeśli już ta nieszczęsna uchwała gdzieś się
znajdzie to kto może ją uchylić. Bo jest oczywistą oczywistością, że
jest bzdurna i nic nie usprawiedliwia NSH, że taką interpretację wydał.

Kowlak