[Czuwaj] wykładnia NSH

Wto, 6 Lis 2007, 07:40:22 CET

Dnia 06-11-2007 o 07:37:25 <harclot w poczta.onet.pl> napisał(a):
> PC===================================
> Niestety nie znam tekstu i uzasadnienia tej wykładni gdyż
> byłem wtedy już w drodze do Krakowa.
> Obecnym serwisem "dokumenty" zarządza bezpośrednio
> Biuro GK ZHP. Z tego co wiem sekretarz NSH ZHP
> wysłał jakis czas temu plik do Biura GK. Dlaczego jeszcze
> nie "wisi" ? Nie wiem.
> Co do ewentualnego uchylenia wykładni to praktycznie
> nie ma takiej mozliwosci. Teoretycznie (chyba?) można
> ją zaskarżyć do organu mającego nadzór ustawowy nad ZHP.
>
> Czesław

Ale chwila Czesiu, to znaczy, że co? Że NSH zebrał sie w taki sposób, że
nie wszyscy członkowie mieli możliwość wzięcia udziału w posiedzeniu?? No
to wtedy z pewnością taka uchwała nadaje sie do uchylenia, niezależnie od
jej treści. Bo samo kworum nie ma znaczenia, jeżeli nie wszyscy mają
możliwość uczestniczenia w spotkaniu. To jasne.

I jeśli rzeczywiście tak było, to strasznie mocno błyszczy tu czyjś
partykularny interes. Nieładnie...

Ryszard Rutkowski