[Czuwaj] wykładnia NSH

admiral admiral w pomaranczarnia.org
Wto, 6 Lis 2007, 13:48:03 CET

<cytat kto="kowlak">

> Wszystko wiedzący :) Czesławie czy lex bednarczyk zostało opublikowane?

Zaraz, ale czegos nie rozumiem. Wydawalo  mi sie, ze owa uchwala
uniemozliwiala powtorne kandydowanie. A ta wypowiedz sugeruje, jakby Rafal
cos komus zlego zrobil w tej sprawie. Zatem niezaleznie od stosunku
zjazdu, czy poszczegolnych czuwajowiczow do Rafala i oceny jego
przeszlych, czy aktualnych dzialan, moze jakos inaczej nazwac ten
przypadek i akurat w tej sprawie sie go nie czepiac.., co?

pozdr.,
admiral

PS: czytajac niektore komentarze na temat Rafala odnosze wrazenie, ze nie
zawsze dotycza czynow, tylko osoby, stad sie tak jakos uwrazliwilem ;)

--
:)