Re: [Czuwaj] wykładnia NSH

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Wto, 6 Lis 2007, 14:27:46 CET

06-11-07, admiral <admiral w pomaranczarnia.org> napisał(a):

> Zaraz, ale czegos nie rozumiem. Wydawalo  mi sie, ze owa uchwala
> uniemozliwiala powtorne kandydowanie. A ta wypowiedz sugeruje, jakby Rafal
> cos komus zlego zrobil w tej sprawie. Zatem niezaleznie od stosunku
> zjazdu, czy poszczegolnych czuwajowiczow do Rafala i oceny jego
> przeszlych, czy aktualnych dzialan, moze jakos inaczej nazwac ten
> przypadek i akurat w tej sprawie sie go nie czepiac.., co?
>
> pozdr.,
> admiral
>
> PS: czytajac niektore komentarze na temat Rafala odnosze wrazenie, ze nie
> [...]
specjalnie dla Rafała została uchwalona. Uważam, że to skandal, że NSH coś
takiego zrobił. Uważam, że Gosia skoro została naczelniczką to powinni jej
członkowie zjazdu zaufać i wybrać tych członków GK, z którymi chciała
pracować.

To jest bardzo durna uchwała. Naprawdę. Ale jak ktoś woli to możemy ją
nazywać lex olgebrand.

No i na koniec. Druhu naczelniku od organizacji. Czyta druh listę czuwaj to
może by druh sprawił, żeby uchwała NSH znalazła się w sieci.

--
Kowlak