[Czuwaj] namioty, by³o: www.zhp.pl

Wto, 13 Lis 2007, 23:07:20 CET

Dnia 13-11-2007 o 23:00:37 Micha³ Górecki <g00rek64 w gmail.com> napisa³(a):
> g00rek
>
> P.S. Je¶li kto¶ nie wie kto to Emo to chyba kiepsko z jego byciem na
> czasie, a chyba wychowawca powinien na czasie byæ :)

No wiêc ja wiem kto to Emo. Wiem dok³adnie od dwóch dni. Na obchodach 11
listopada zobaczy³em dziewczynê, w kruczoczarnych w³osach i zaczernionych
kredk± brwiach o ciemnym makija¿u (tu nie jestm pewien, czy by³ makija¿,
bo mnie lekko zamroczy³o), która okaza³a siê byæ ch³opcem lat 15,
harcerzem z jednej z dru¿yn, który niegdy¶ je¼dzi³ ze mn± na obozy, jako
blondyn.
Nadal mam depresjê....

--

Ryszard