Re[2]: [Czuwaj] namioty, było: www.zhp.pl

michałk michalk288 w o2.pl
Śro, 14 Lis 2007, 00:02:02 CET

Namioty, stare menażki i szara piehota na rajdzie "ku czci..."

Michał, mieszasz w swojej batalii kilka problemó  do walki z którymi trzebaby Syzyfa.
(nie tylko Ty...)

To nie jest tak, że militaryzm, staroświeckość, i tradycja. A stare jest the best.
Ale "coś" w tym siedzi ;)

W dużej mierze wszystko zależy od pieniędzy.

Jedziesz po USach - temat rzeka nie do przegadania - jeżeli drużyna /szczep chce dzieciaki ubrać JEDNAKOWO - mam znajomy szczep, który z jednostki dostaje komplety ZA DARMO (napiszesz o ustawie - owszem, ale jest również porozumienie z xxx roku o współpracy ZHP i MONu - niektórzy się na nie powołują)

Pałatki - ja używam ich tylko na Biwacco - jako forma namiotowo-przeciwdeszczowa, ale jest to taki "uniform reprezentacyjny" - jeśli drużyny nie stać na jednakoweą odzież - doraźnie wygląda jednakowo.

Świat się zmienia - ale niestety my jako ZHP gdzieś po drodze gubimy To, czego mamy nauczać: samodzielność, konstruktywność, nowoczesność (ale dobrej jakości).
Kreowanie nowoczesności niestey ma duże wymagania. Jakościowe.
(przykładów nie będę wyliczał - pojawiały się tu i na forum 4Ż i ZHP i w paru innych miejscach.)

Piszesz, że jak mi się cisną "kiedyś było lepiej" to mam je z kopa i za balkon....

To nie do końca tak.
		Jak widzę Zespół Kształcenia, który równa "w dół" - to co - mam odpuścić bo jest "zgodny z obecnymi przepisami" ?
		Jak członek ZK przyznaje za zadanie typu "projekt" - znak służby - to jest ok. , bo wie lepiej (bo działa prężnie, bo jest na bieżąco , bo działa  		w Giece ?)
Patrzysz przez pryzmat wędrownictwa - ale jestjeszcze trochę innych środowisk - tam wizerunek kształtuje KADRA. To drużynowego trzeb nauczyć, że US nie jest już JEDYNĄ możliwością jednolitego ubrania dla drużyny.
Ale też trzeba uświadamiać JAK SZUKAĆ alternatywy dla plamiaków i zabytków. I kasy...

Takim kosmicznym pomysłem na zmianę naszego wizerunku, jest wprowadzenie PR na wszelkich kursach dla drużynowych i instruktorów.

Pozdrawiam.

--
Best regards,
 michałk                            mailto:michalk288 w o2.pl