[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 37, Numer 13

Iza Staszczyszyn endrea w wp.pl
Śro, 14 Lis 2007, 12:13:03 CET

--
:)

Michał, jakos jestem pewien że "Dzielny Dziewiętnastak" też nie będzie
mykał w pelerynce jak supermen bo pelerynka mogłaby się w śmigło wplątać
albo od palnika w balonie zapalić. Myślę że praktyczność jest ważna co nie
znaczy że tradycyjny mundur preferowany przez Czesia nie jest praktyczny i
wygodny :)

sikor