RE: [Czuwaj] czy tto normalne czy oburzające?

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 21 Lis 2007, 16:04:40 CET

Zastanawialem sie, czy nie zareagowac na ten mail, bo tez go dostalem.
Ale uznalem, ze poczekam. Ale skoro nie tylko na mnie zrobil wrazenie to
napisze.

Jestem zdecydowanie przeciwny. NIe mozna wybierac bazy kierujac sie tym, czy
w tej bazie komendant obozu dostanie kase, a w innej nie. MOze podjac
decyzje o wyborze gorszej bazy, bo widzi interes prywatny. Gdyby moj
komendant podjal decyzje o wyjezdzie do tej bazy, to ja bym na pewno z nim
nie pojechal. I teraz to juz bez znaczenia, czy oferta dalej bedzie
aktualna, czy osrodek sie z tego wycofa. Zawsze bedzie podejrzenie, ze kasa
pojdzie pod stolem.

Chyba sobie zrobili krzywde.

Pozdrawiam
___________________
Tomasz Grodzki - togro w togro.pl
TOGRO - Komputery Sieci Internet
Józefów k.Otwocka 05-420, ul. 3 Maja 63 C
tel./faks: +48 22 789-63-54 (9:00 - 17:00)
tel. kom.: +48 602-262-488 (8:00 - 22:00)
GaduGadu: 1469337
Zapraszamy na TOGRO.com.pl
Sklep internetowy: TOGRO.pl

---REKLAMA---
Zewnętrzna obudowa USB 2.0 na dysk twardy - 85 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p104
Głośniki 5.1 do PC i kina domowego - 149 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p1360
Nasze aukcje na Allegro: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=43222