Re: [Czuwaj] czy tto normalne czy oburzające?

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Śro, 21 Lis 2007, 17:33:54 CET

To jest niestety odprysk sposobu zachęcania do wyjazdu na "zielone
szkoły". Prawie wszystkie ośrodki zachęcają do przyjazdu proponując
dodatkowe wynagrodzenie dla nauczycieli. Wyraźnie szefowi ośrodka się
udzieliło...