[Czuwaj] czy tto normalne czy oburzające?

Piotr Bentkowski bentko w poczta.fm
Śro, 21 Lis 2007, 21:14:54 CET

Piotr Kowalski pisze:
> To jest niestety odprysk sposobu zachęcania do wyjazdu na "zielone
> szkoły". Prawie wszystkie ośrodki zachęcają do przyjazdu proponując
> dodatkowe wynagrodzenie dla nauczycieli. Wyraźnie szefowi ośrodka się
> udzieliło...

Nie znam szczegółów mechanizmu działania tej zachęty, ale budzi ona nie
tylko pewien niesmak z punktu widzenia ideowych instruktorów. Myślę, że
ciężko by mi było przejść nad takimi praktykami do porządku dziennego
również gdybym był dyrektorem szkoły organizującej taki wyjazd, rodzicem
ucznia na niego jadącego, czy organizatorem wypoczynku jedynie
najmującym kierownika placówki wypoczynku dzieci i młodzieży. Jak to
działa, kto się na to zgadza?

  Piotr Bentkowski

Twoi znajomi w encyklopedii? Sprawdz!
Kilknij >>> http://link.interia.pl/f1c7d