[Czuwaj] praca z kadrą na szczeblu chorągwi

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Śro, 21 Lis 2007, 22:29:22 CET

To propozycja dla kadry chorągwi w jednej z chorągwi ZHP:

+++++++
Mamy zaszczyt zaprosić Członków Referatów, Zespołów, Komisji i Inspektoratu Chorągwi xxxxx na
Programowe Warsztaty Świąteczne 2007,
które odbędą się w terminie 14 - 15 grudnia 2007r. w Ośrodku Harcerskim w Chorzowie.

Plan warsztatów przedstawia się następująco:

Piątek 14.12.2007
Przyjazd do godz. 18:00
18:00 - 21:00 Niespodzianka - przydadzą się stroje wieczorowe

Sobota 15.12.2007
9:00 - śniadanie
10:00 - 12:00 warsztaty "malowane bomby wszędzie widzę "
12:00 - 12:30 - przerwa kawowa
12:30 - 16:00 - niespodzianka
16:00 - 18:00 - przygotowanie sali do wieczerzy, próba jasełkowa
18:00 Wieczerza Wigilijna.

W trakcie wieczerzy przedstawiać bedziemy wspólne jasełka.
Każdy z kierowników referatów otrzyma role, które będzie musiał rozdać członkom referatu / zespołu.
Istnieje mozliwość połowicznej improwizacji roli.
Zgłoszenia przyjmujemy do 5 grudnia.
Zapraszamy serdecznie :)
+++++++

Ja jak czytam takie rzeczy, to się nawet cieszę, że moja chorągiew w żaden sposób nie pracuje ze swoimi instruktorami, bo jeszcze by nam tez kazali robić jasełka....

Seascout

A tak BTW, co to jest "połowiczna improwizacja"?