Re: [Czuwaj] czy tto normalne czy oburzające?

Marcin Skocz skocz w post.pl
Śro, 21 Lis 2007, 21:23:27 CET

Nie idźmy za daleko. W te wakacje prowadziłem zgrupowanie 120 osobowe i nie
tylko nie zarobiłem, ale jeszcze musiałem dołożyć urlop i nieco kosztów
własnych (bo oczywiście moi instruktorzy nie wzięli wszystkich faktur i
ktoś musiał to pokryć). Więc nie generalizuj proszę, bo mnie obrażasz.

Inna sprawa, że gdyby nie było to w ramach ZHP, to nie pojechałbym za
darmo.

Pozdrawiam
Marcin Skocz