[Czuwaj] czy tto normalne czy oburzające?

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Śro, 21 Lis 2007, 20:56:07 CET

Grzegorz Całek pisze:
> Dostałem wczoraj e-maila, w kltórym pewien hufiec reklamuje swoje bazy.
> Jako zachętę odbieram to, co jest zawarte w jego temacie:
> "HAL 2008 "góry lub morze" - komendant obozu otrzymuje wynagrodzenie  przy
> wynajęciu całej bazy na turnus - umowa zlecenie!"
>
> Czy to normalne, zdrowe, biznesowe podejście, czy oburzające - jako próba
> "korumpowania" instruktorów?
> Ciekaw jestem zdania osób obecnych na liście.
> GC

Jak dla mnie jest to całkiem normalna propozycja, przy powszechnym w
ZHP  sposobie organizacji HAL, gdy większość obozów odbywa sie w bazach
w ramach hufcowych zgrupowań, i komendant takiego zgrupowania i tak
otrzymuje wynagrodzenie.
Tylko, że ja wolałbym ofertę bez takiego bonusa, za to z niższą stawką
osobodnia, bo jak wiadomo, nie ma nic za darmo, i zapewne ów komendant
otrzyma wynagrodzenie z pieniędzy jakie zapłacą jego harcerze, a nie np.
z dotacji unijnej albo jakiej innej.

Marcin Wojtczak