Re: [Czuwaj] czy tto normalne czy oburzające?

Marcin Skocz skocz w post.pl
Śro, 21 Lis 2007, 17:31:14 CET

Czysta korupcja. Dokładnie taka sama jak w przypadku lekarzy wynagradzanych
przez producentów leków.

Jak komendant chce dostać wynagrodzenie, niech wrzuci je w kosztorys i już.
A w tym wypadku wygląda to podejrzanie...

pozdrawiam
Marcin Skocz