Re: [Czuwaj] czy tto normalne czy oburzające?

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Śro, 21 Lis 2007, 22:38:03 CET

Dnia 21 listopada 2007 21:46 "Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com> napisał(a):
::Słuchajcie, bo to określenie robi furorę ostatnio (vide: CZUWAJ).
::
::Jakie warunki musi spełniać instruktor, żeby był ideowy? A jaki to
::jest nieideowy?

Ja mam taką trochę gorzką refleksję, że jak próbowałem (zresztą z g00rkiem) dokonać jakiegoś czytelnego opisu nurtów którymi podąża harcerstwo, to oberwałem za to, że dzielę instruktorów.

A czy Waszym zdaniem, dzielenie instruktorów zupełnie bez żadnych kryteriów na "ideowych" (my) i "bezideowych (oni) jest w porządku?

Seascout