[Czuwaj] Fundusze Norweskie

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Pią, 23 Lis 2007, 23:24:07 CET

czy aby Druh trochę za szybko nie zaczyna gratulować?

czy można jakiś link?

z tego co ja wiem, to ocenianie nie jest jeszcze zakończone, gdyż jest to wieloetapowa kwalifikacja - choć oczywiście mogę się mylić

jedyna lista, która wisi na stronach eog.gov.pl i w której udało mi się znaleźć projekt ZHP, jest listą złożonych wniosków w kategorii 2.2.4

pozdrawiam

Tomek