[Czuwaj] Fundusze Norweskie

Marcin Skocz skocz w post.pl
Pią, 23 Lis 2007, 23:43:15 CET

Witam,

w komponencie I zakończona została ocena formalna. Nie ma wyników oceny
merytorycznych, ostatnim razem pojawiły się dokładnie w 60 dni od daty
zamknięcia przyjmowania wniosków.

Generalnie w poprzednim rozdaniu nagrodzono 4% wniosków, a cały budżet
opiera na bodajże 5 mln złotych. Więc małe szanse na to, że dostaniemy z
tego 1 mln ;-)

Dużo bardziej zastanawia mnie, że tak mało wniosków składamy w programie
Młodzież w Działaniu. Może pieniądze są mniejsze, ale dostępne dla każdej w
sumie drużyny...

pozdrawiam
Marcin Skocz