[Czuwaj] Fundusze Norweskie

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Pon, 26 Lis 2007, 00:23:43 CET

Druhu Marcinie,

Druh Piotr pisał z tego co się domyślam o projekcie "Harcerska natura" w ramach priorytetu 2.2.4 finansowanego z Mechanizmu Finansowego EOG i to są inne fundusze niż "Fundusze dla organizacji pozarządowych".

Program "Młodzież w działaniu" wbrew pozorom jest trudny, należy mieć stabilnego partnera zagranicznego, z którym od dłuższego czasu się współpracuje, jest to projekt międzynarodowy i trudny do napisania dla przeciętnego drużynowego. Potrzebne jest planowanie długookresowe, odpowiedzialny zespół ludzi, a wielu drużynowych nie tworzy nawet konspektów zbiórek, a co dopiero rozbudowane aplikacje Programu "Młodzież w działaniu"

pozdrawiam

Tomek