[Czuwaj] Fundusze Norweskie

Marcin Skocz skocz w post.pl
Pon, 26 Lis 2007, 00:58:29 CET

Witam,

ucieszę się bardzo jeśli jest tak jak Druh pisze.

Co do programu Młodzież w Działaniu - to akcje 1.1 i 1.2 są proste i
nastawione na działania prowadzone przez młodych ludzi. Inteligentny
18-letni drużynowy jest w stanie napisać skuteczną aplikację. Jeśli chodzi
o stabilnych partnerów - Agencja Narodowa zwykle wyraża zgodę na zmiany
partnerów w projekcie w razie problemów, a umiejętność planowania z 3-6
miesięcznym wyprzedzeniem nie powinna być nikomu obca - zwłaszcza w
harcerstwie. To co innego niż planowanie pojedyńczej zbiórki - obozy też
planujemy wcześniej, prawda?
Akcje 1.3 i 5 są raczej dla większych jednostek. Akcja 4 - dla menedżerów
harcerskich i zespołów kształcenia. Słowem - piękny, słabo wykorzystany
mimo wszystko sposób finansowania naszych działań.
A akcja 2 to po prostu bajka. Ale tylko dla tych hufców i ośrodków, które
opanowały języki obce i nie boją się nowości.

Podobno jesteśmy częścią WOSM? A to podobno międzynarodowa organizacja?
Więc skąd w ogóle problem z partnerstwem?

pozdrawiam
Marcin Skocz