[Czuwaj] druhowanie

T. Rex trex w harcerstwo.net
Pon, 26 Lis 2007, 14:49:10 CET

> A tak nie jest?
>
> Forma "druhu" była chyba bardziej popularna na początku ubiegłego
> stulecia (tak jak getry, berety, czy kurtka ściskana pasem) i została
> przechowana w naszej organizacji rekonstrukcyjno historycznej zwanej
> ZHP :)

Nie do końca masz rację. Ostatnio przekonałem się, że bez żenady i całkem na
poważnie forma "druh" używana jest też  Ochotniczej Straży Pożarnej, która
nie jest, jak się przekonałem osobiście, organizacją rekonstrukcyjno
historyczną. :-)

Aczkolwiek jest wiele racji w tym, że niestety dość popularną metodą
zrobienia komuś przytyku w naszej organizacji jest zwrócenie się do niego
"druhu".

Rex