RE: [Czuwaj] ogłoszenie

Marabut marabut w inetia.pl
Śro, 28 Lis 2007, 10:12:30 CET

Łatwo obśmiać i przykleić łatkę "starych wzorców".

Po pierwsze: myślę, że to inicjatywa dyrektora (ciekawe, ciekawe ...)
Po drugie: jak widzisz - chodzi o wolontariat, a wzorce z lat 70-tych to
były klasodrużyny, urlopy społeczne i wynagrodzenia za prowadzenie obozów. A
tego w ZHR-rze z powodów statutowych i różnych innych nie ma i nie będzie.

Pozdr.

M-but