Re: [Czuwaj] ogłoszenie

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 28 Lis 2007, 10:15:33 CET

28-11-07, Marabut <marabut w inetia.pl> napisał(a):
> Łatwo obśmiać i przykleić łatkę "starych wzorców".
>
> Po pierwsze: myślę, że to inicjatywa dyrektora (ciekawe, ciekawe ...)
> Po drugie: jak widzisz - chodzi o wolontariat, a wzorce z lat 70-tych to
> były klasodrużyny, urlopy społeczne i wynagrodzenia za prowadzenie obozów. A
> tego w ZHR-rze z powodów statutowych i różnych innych nie ma i nie będzie.

Bo to nie są stare wzorce, tylko nowe. Zobaczycie za kilka lat, możemy
sie założyć.

Wiele organizacji szuka instruktorów wśród dorosłych, których
"przysposabia" do bycia nimi. Ja wiem, ja wiem jak ktoś się za młodu
nie nawącha dymu z ogniska i brezentu nagrzanego w słońcu to już
instruktorem dobrym nie będzie :P Ale rzeczywistość jest
nieubłagana...

W Anglii chętni rodzice zapisują dzieci do drużyn na listy
społeczne... kilka lat wcześniej.