[Czuwaj] Fundusze Norweskie

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 28 Lis 2007, 16:33:09 CET

28-11-07, Robert Borzecki <zielony_beret w wp.pl> napisał(a):

> Różnica wiekowa między nami jest tak znikoma, że nie wspominam o niej.
> Ale wrcając do tematu - swoim oponentom przypinasz łatkę "Omszałych
> Obrońców Świętych Elementów Tradycji" lub jeszcze gorszych "Skostniałych
> Rekonstruktorów Harcerskich". Sam mienisz się jako niosący kaganek
> oświecenia wśród wyżej wymienionych odszczepieńców. Tak uważam, bo skoro
> sprawa druhowania dotyczy osób w tym samym wieku to NATURAlne jest
> używanie formy zwyczajowej w grupie koleżeńskiej czyli TY. Nie widzę
> sensu roważania tej sprawy na forum. Szkoda czasu bo na pewno znajdą się
> [...]

Robert ale ja lubię argumenty dotyczące tematu a nie tego czy ktoś za
tym, abyśmy byli rekonstruktorami czy nie. (Przeciwko samej
rekonstrukcji nic nie mam, ale nie rekonstruujmy harcerstwa).

Napisałem przecież dość WYRAŹNIE, że forma "DRUH" zastępuje formę
"PAN", bo dość sztuczne jest używanie jej do innej osoby w tym samym
lub podobnym wieku. Odezwałem się, bo Tomek (lat dwadzieścia kilka
zapewne) napisał tak do Piotra (lat 30 już tuż tuż, szybciej niż mu
się wydaje!). I tylko o to mi chodziło. Forum ostatnio ciche, więc
chciałem zagaić.

Bez sensu jest dyskutować na temat na który ma się takie samo zdanie,
a chyba obaj uważamy, że do starszych osób mówi się "DRUHU" co też
napisałem wcześniej, więc nie wiem o co kruszysz kopię. Bo tak jakbym
napisał "u nas w 64 nosimy mundury", a ty odpisujesz "a u nas w 62 to
nosimy mundury!" :)

g00rek - Piewca Nowoczesności w Imię Baden Powella :P