[Czuwaj] druhno, druhu, czuwaj, było: fundusze, paczka i coś tam jeszcze

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Śro, 28 Lis 2007, 23:08:24 CET

g00rek - Piewca Nowoczesności w Imię Baden Powella zagaił, bo nudno, a ja
go zapytam:

1) Jak ja do zastępowego, w wieku mojej młodszej córki, mówię "druhu
zastępowy" to twoim zdaniem robię dobrze, czy źle?
2) Równie często mówię im po imieniu. To dobrze, czy źle?
3) Jak wchodzę do lokalu hufca i siedzi grupa kadry (z reguły młodsi ode
mnie, bo taki już mój los) to najpierw mówię wszystkim "czuwaj", a potem
najczęściej do każdego i każdej podchodzę z wyciągniętą łapą i tu już
różnie: cześć, witaj, witam serdecznie, witam bardzo, itp., itd. W którym
momencie i jak bardzo jestem śmieszny i anachroniczny?

Pozdrawiam średniowiecznym pozdrowieniem Czuwaj!

hm. Darek Brzuska - o wiele za stary na harcerza, choć nie tak znowu dużo
starszy od Michała G00
drużynowy - 254 Warszawska Drużyna Harcerska "Matecznik" in. Janka Bytnara
"Rudego"
hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz