[Czuwaj] Akcja "Znicz"

Jarek Sroka jareksroka w tlen.pl
Nie, 14 Paź 2007, 12:24:13 CEST

Witam!
Szukam informacji nt. Przeprowadzenia akcji "Znicz".
Chodzi mi o przepisy, które regulowały by sposób przeprowadzenia akcji
(ponieważ planujemy coś wiecej niż sprzedanie pięciu palet zniczy).
Potrzebuje przepisów, które by mówiły czy jestaśmy jako ZHP zwolnieni z podatku
dochodowego w związku z tą akcją (podobno tak, ale nie mogę znaleść
na to żadnej podstawy prawnej).
Jeśli nie jestśmy to na jakiej zasadzie mamy się z tego rozliczać
(kasa fiskalna?).
Ustawa o OPP mówi o zwolnieniach, ale o ile się wczytałem to nie
łapiemy się w ten przepis, może jest inny.
Prosiłbym o pomoc

Pozdrawiam,
Jarosław Sroka