[Czuwaj] Wybory do komisji rewizyjnych w hufcach

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Czw, 25 Paź 2007, 12:00:22 CEST

Jako, że w hufcach trwają zjazdy to warto zwrócić uwagę na pewien brak
naszego statutu. Otóż obecnie nie ma prawie żadnych ograniczeń w
posiadaniu biernego prawa wyborczego w wyborach do HKR. jedynie to że
nie można być w różnych władzach tego samego szczebla i nie można
wybierać osób odpowiedzialnych majątkowo w danej jednostce. A więc
żona może być w komendzie a mąż w komisji czy dyrektor może być
komendantem hufca a jego pracownik szefem komisji rewizyjnej. Statut
nakłada ograniczenia (zgodne z ustawa o OPP) ale TYLKO na komisje w
chorągwiach i na CKR. A to moim zdaniem za mało. Pytanie czy nie
powinno się tu stosować bezpośrednio ustawy o OPP i jednak nie
wybierać osób które nie spełniają warunków o których mowa w ustawie.
Co Wy na to?

--
Kowlak