[Czuwaj] Wybory do komisji rewizyjnych w hufcach

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Sob, 27 Paź 2007, 22:53:30 CEST

| A ja znowu zagaje na temat biernego prawa wyborczego do HKR -
| druzynowych i komendantow szczepow. Mam wrazenie, ze prowadzac
| druzyne/szczep odpowiadaja za majatek tychze, a ktory to majatek jest
| rowniez majatkiem hufca. Zatem nie powinni byc czlonkami HKR. A praktyka
| jest zdaje sie taka, ze bywaja...
| Cos sie zmienilo w tej kwestii..?

Jasne. Więc nie mogą być szczepowi, drużynowi, a wsumie także ich zastępcy
(w tym przyboczni), nikt z rodziny i grona przyjaciół ludzi z komendy.
Cóż, zostają więc etatowi członkowie KRH, którzy nie pełnią nigdzie
rzadnych innych funkcji, no i oczywiście instruktorzy z odzysku.
Chyba wolę jednak znajomych, drużynowych i szczepowych, którzy kierują się
uczciwością i poczuciem przyzwoitości.
GC