[Czuwaj] Wybory do komisji rewizyjnych w hufcach

admiral admiral w pomaranczarnia.org
Sob, 27 Paź 2007, 21:58:10 CEST

Piotr Kowalski pisze:
> Jako, że w hufcach trwają zjazdy to warto zwrócić uwagę na pewien brak
> naszego statutu. Otóż obecnie nie ma prawie żadnych ograniczeń w
> posiadaniu biernego prawa wyborczego w wyborach do HKR. jedynie to że
> nie można być w różnych władzach tego samego szczebla i nie można
> wybierać osób odpowiedzialnych majątkowo w danej jednostce. A więc

A ja znowu zagaje na temat biernego prawa wyborczego do HKR -
druzynowych i komendantow szczepow. Mam wrazenie, ze prowadzac
druzyne/szczep odpowiadaja za majatek tychze, a ktory to majatek jest
rowniez majatkiem hufca. Zatem nie powinni byc czlonkami HKR. A praktyka
jest zdaje sie taka, ze bywaja...
Cos sie zmienilo w tej kwestii..?

admiral