[Czuwaj] Dwa etaty

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Nie, 2 Wrz 2007, 21:04:01 CEST

----- Original Message -----
From: "Andrzej Grabowski" <andrzej w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, September 02, 2007 7:46 PM
Subject: [Czuwaj] Dwa etaty

> Witam!
>
> Na liście posucha, to pewnie nikt tego przed zjazdem nie przeczyta....
> Ale ku przestrodze innych napiszę...
> Wygląda na to, że w tym miesiącu stracę dwa harcerskie "etaty". ;o)))
> Własnie wróciłem ze spotkania nadzwyczajnego naszej ( krakowskiej) Rady
> Chorągwi.
> Było ono odpowiedzią na sobotnie ogłoszenie w necie ( strona krakowskiej
> ch.) DECYZJI
> komendanta o zwołaniu Zjazdu Nadzwyczajnego Chorągwi Krakowskiej w dniu
> 29.09.
> [...]

Co ciekawe informacja na stronie pojawiła się dopiero wieczorem 1.09
co praktycznie uniemozliwiło ew. "rozszerzenie" zakresu zjazdu
nadzwyczajnego
o odwołanie/wybór komendanta chorągwi ? ;-)))

Dlaczego sądzisz że stracisz "etat" w RCh ?
Przeciez bardzo prawdopodobne jest że zjazd w 1 głosowaniu odrzuci wniosek
komendanta. Kilkadziesiąt minut i ... "do domu" ;-)))

Czesław