[Czuwaj] Zjazd.

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pon, 3 Wrz 2007, 16:17:03 CEST

Wiem Czesiu, iż żartujesz, ale jest coś na rzeczy. Z kim nie rozmawiam, to spotykam się z postawą "co za problem, najwyżej Mu przed Zjazdem przyznają".

Czy tylko ja dostrzegam problem? Czy chcemy mieć Naczelnikiem "turboharcmistrza"?

--
s00