[Czuwaj] Zjazd.

Maria Szymanowska maria.szymanowska w gmail.com
Pon, 3 Wrz 2007, 18:13:49 CEST

03-09-07, Rafal.Suchocki w pse.pl <Rafal.Suchocki w pse.pl> napisał(a):

> [...]

Dość smutne by było gdyby ewentualny Naczelnik ZHP nie zdobył stopnia
harcmistrza w sposób uczciwy, a skracanie próby harcmistrzowskiej do 4
miesięcy w momencie kiedy zaplanowana była ona na min. rok jest mocno
nieuczciwe.

Ja osobiście wierzę, że osoba mająca tak wielkie plany jak
kandydowanie na Naczelnika ZHP, nie okaże się na starcie nieuczciwa,
niewiarygodna  i tak żądna władzy, żeby specjalnie dla niej na gwałt
zmieniano choragwiane regulaminy.

Marysia Szymanowska