[Czuwaj] Re: turboharcmistrz

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 6 Wrz 2007, 22:18:53 CEST

No to mamy dwie rozne informacje. Ja od jednego z komendantow choragwi wiem
(a mowil to w gronie kilkunastu delegatow na Zjazd ZHP), ze ow ChKSI zebrala
się wczoraj i zaliczyla druhowi Rycharskiemu wszystkie zadania proponujac
zamkniecie proby. Druh Lukasz odmowil jednak zamkniecia proby na stopien HM.
Nie wiem co o tym myslec. Ale to chyba już bez znaczenia w tej sytuacji.

Pozdrawiam
___________________
Tomasz Grodzki - togro w togro.pl
TOGRO - Komputery Sieci Internet
Józefów k.Otwocka05-420, ul. 3 Maja 63 C
tel./faks: +48 22 789-63-54 (9:00 - 17:00)
tel. kom.: +48 602-262-488 (8:00 - 22:00)
GaduGadu: 1469337
Zapraszamy na TOGRO.com.pl
Sklep internetowy: TOGRO.pl
Zewnętrzna obudowa USB 2.0 na dysk twardy - 85 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p104
Głośniki 5.1 do PC i kina domowego - 129 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p1360
Nasze aukcje na Allegro: