[Czuwaj] Re: turboharcmistrz

Łukasz Pierzchalski admin w torun.zhp.pl
Czw, 6 Wrz 2007, 23:31:43 CEST

Panowie opanujmy się może. To że zostało złe światło na kujawsko pomorską to
nie znaczy że należy teraz jeździć po tej chorągwi jak po szmacie - nie
traktujmy mojej chorągwi jako władzy która sobie na wszystko pozwala i
wszystko sie może wydarzyć.

Togro: z moich informacji wynika że Ł.R. sam wycofał wniosek o zamknięcie
harcmistrza, żeby nie robić wojny.

pozdrawiam ciepło
---
phm. Łukasz Pierzchalski HR
Hufiec ZHP Toruń
admin(at)torun.zhp.pl

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, September 06, 2007 10:18 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Re: turboharcmistrz

No to mamy dwie rozne informacje. Ja od jednego z komendantow choragwi wiem
(a mowil to w gronie kilkunastu delegatow na Zjazd ZHP), ze ow ChKSI zebrala
się wczoraj i zaliczyla druhowi Rycharskiemu wszystkie zadania proponujac
zamkniecie proby. Druh Lukasz odmowil jednak zamkniecia proby na stopien HM.
Nie wiem co o tym myslec. Ale to chyba już bez znaczenia w tej sytuacji.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki - togro w togro.pl