Odp: [Czuwaj] Nowa wersja serwisu Dokumenty ZHP

Pią, 7 Wrz 2007, 10:08:34 CEST

Dnia piątek, 7 września 2007, admiral napisał:

> Ja wpisalem w okienko "szukaj" hasło "stopni" i sie znalazlo.
> Wyszukiwarka, to cos czego brakowalo wczesniej. Co do kolorow, to sie nie
> wypowiadam.

A ja wpisałem: "finansowa obozu" i nic nie wyskoczyło.

A jak wpisałem "instrukcja" to wyskoczyło kilka w tym trzy tajemnicze
typu: "Komunikat GK nr 42/2006", ale instrukcji finansowej obozu nie
znalazłem :(

Jak tu z tego korzystać? Dla przeciętnego użytkownika powinny być linki typu:
Aktualny system stopni, Aktualna instrukcja działania drużyny, Aktualna
instrukcja finansowa. Taki ten nowy system jak cała praca tej GK. Czesław sam
robił to 100 razy lepiej...

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"