Odp: [Czuwaj] Nowa wersja serwisu Dokumenty ZHP

Pią, 7 Wrz 2007, 10:24:42 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, September 07, 2007 10:08 AM
Subject: Re: Odp: [Czuwaj] Nowa wersja serwisu Dokumenty ZHP

Dnia piątek, 7 września 2007, admiral napisał:

> Ja wpisalem w okienko "szukaj" hasło "stopni" i sie znalazlo.
> Wyszukiwarka, to cos czego brakowalo wczesniej. Co do kolorow, to sie nie
> wypowiadam.

A ja wpisałem: "finansowa obozu" i nic nie wyskoczyło.

A jak wpisałem "instrukcja" to wyskoczyło kilka w tym trzy tajemnicze
typu: "Komunikat GK nr 42/2006", ale instrukcji finansowej obozu nie
znalazłem :(

PC=================================
Ja wpisałem: "obozu"
i jest

Jak tu z tego korzystać? Dla przeciętnego użytkownika powinny być linki
typu:
Aktualny system stopni, Aktualna instrukcja działania drużyny, Aktualna
instrukcja finansowa. Taki ten nowy system jak cała praca tej GK. Czesław
sam
robił to 100 razy lepiej...

No właśnie, sam.
Nie było chetnych.