[Czuwaj] Kandydaci

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Nie, 9 Wrz 2007, 18:49:25 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Wojtczak" <majcin w autograf.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, September 09, 2007 6:37 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Kandydaci

> czy ktoś wie coś o tej druhnie?
> skąd ona
> jakie ma pomysły na ZHP
> itp.
>
> Marcin Wojtczak

Komendantka hufca w Gdańsku. W składzie proponowanej przez nią GK są m.in.
Dorota Całka, Rafał Bednarczyk, Jolanta Kreczmańska.
Nie słyszałem całego jej wystąpienia, ale o ile zdążyłem się zorientować,
program zbliżony do programu dh. Rafała Klepacza.
Siódme miejsce w GK pozostawiła dla przedstawiciela komend chorągwi.

Trochę razi mnie sposób ogłoszenia tej kandytatury. Dh. Rafał postąpił
bardziej fair wobec instruktorów w całej Polsce nie będących delegatami.

GS