[Czuwaj] Kandydaci

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Nie, 9 Wrz 2007, 19:28:58 CEST

Grzegorz Skrukwa pisze:
> Siódme miejsce w GK pozostawiła dla przedstawiciela komend chorągwi.
>
> Trochę razi mnie sposób ogłoszenia tej kandytatury. Dh. Rafał postąpił
> bardziej fair wobec instruktorów w całej Polsce nie będących delegatami.
>
> GS

siódmym członkiem GK ma być dh Woźniak. co jak dla mnie wróży jak najgorzej
w ogóle skład GK jest dosyć zaskakujący, z jednej strony instruktorzy
byłego RCZ, z drugiej dh dziekan korpusu.

a tak swoją droga to o kandydaturze dh Budzyńskiego na skarbnika
słyszałem już w środę, a naczelniczka zdecydowała się dopiero dzisiaj?
coś mi tu nie gra

Marcin Wojtczak