[Czuwaj] Kandydaci

Andrzej Grabowski andrzej w harcerstwo.net
Nie, 9 Wrz 2007, 20:50:18 CEST

 Witam!

Nie znam druhny która raczyła napisać tak nieuprzejme słowa o dh Gosi.
Nie jest żadnym jej poplecznikiem, ale trochę ją znam i jej poglądy. Obecnie
jestem już byłym członkiem RN ale
widziałem dh Gosię w akcji podczas niejednej sesji tej czy poprzedniej RN.
Wiem, że jest dobrym instruktorem, przestrzegającym PH
i to juz samo stanowi dobry początek. O jej fachowości powinni się
wypowiedzieć instruktorzy z jej hufca czy choragwi.
A jak bedzie miała szansę to pewnie sama o sobie opowie tym, którzy są tego
ciekawi.
Na pewno pisanie jakich kalumni pod czyims adrsem bez rozmowy z ta osoba to
zwykłe oszczerstwo.
Zresztą jestem na tej liście od wielu lat i jakos sobie nie mogę przypomnieć
wcześniejszych wypowiedzu szanownej druhny.
Więcej umiaru proszę, tolerancja też sie może przydać.
Pozdrawiam spokojnie po instruktorsku
Czuwaj!

Andrzej