[Czuwaj] Kandydaci

Piotr Paterek norekki w o2.pl
Nie, 9 Wrz 2007, 21:39:59 CEST

W takim razie wg mnie oprócz folkloru politycznego i lokalnego mamy do
czynienia z nowym odłamem folkloru, z folklorem harcerskim. Polega on na
tym, że zgłasza się w ostatniej chwili kandydat na naczelnika i wygrywa
wybory obiecując komendantom chorągwi różne cuda. Przegrywa ten, który jest
gotowy, ma ciekawy, wartościowy zespół, pomysł i wizję oraz chce być nie
chce być pod wpływami K-ów Chorągwi. Przykro mi, ale tak właśnie wyszło.
Szacunek dla Rafała. Dla nowej GK: powodzenia!

phm. Piotr Paterek